Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Photos here..photos there..-part 1

Πωπωωωωωωωώ εχω πολύ καιρό να κάνω τέτοια αναρτησούλα οπότε πάρτε το καφεδάκι-τσαγάκι-χυμό στο χέρι και πάμεεεε....

Τόσο καιρό λοιπόν συνέβησαν τα εξής...

έφτιαξα λαμπάδες...
photos here-photos there 32
photos here-photos there 31

ντύθηκα στα μωβ...
photos here-photos there 47

έφαγα αυτό...
photos here-photos there 33
photos here-photos there 2

ευχήθηκα χρόνια πολλά με ξεχωριστό τρόπο..χε
photos here-photos there 58

μου έστειλαν ένα από τα πιο όμορφα λουλουδάκια του αγρού και ήταν πολύ γλυκό..
photos here-photos there 34

πήγα πάμπολλες φορές στα jumbo..
photos here-photos there 64

ήρθαν οι φίλοι μου στη δουλειά να μου κάνουν παρέα αλλά την περισσότερη ώρα έπαιζαν...χεχε
photos here-photos there 3
photos here-photos there 44
photos here-photos there 45
photos here-photos there 43

είδα δυο σκυλιά να κοιμούνται ακριβως με τον ίδιο τρόπο..
photos here-photos there 40

έφαγα ένα ωραίο γλυκό και χάρηκα..
photos here-photos there 36

ξύπνησα νωρίς...πολύ νωρίς...
photos here-photos there 35

φορτώθηκα άλλλλλον ένα χρόνο στην πλάτη μου :(
photos here-photos there 42

η νονά μου μου πήρε την καλύτερη λαμπάδα του κόσμου όλου!!!!
photos here-photos there 39

πήγα για πρώτη φορα για ποδήλατο στην Αθήνα και ομολογώ ήταν μία απίστευτη εμπειρία..
photos here-photos there 38
photos here-photos there 37

έκανα φούσκες με την Della Frantz..
photos here-photos there 49
photos here-photos there 48

έχασα πολλά λεπτά από τη ζωή μου για να πετύχω αυτό(Looserrrr)
photos here-photos there 1

με έβγαλε φωτογραφία ένας επαγγελματίας φωτογράφος
photos here-photos there 30

με έπιασε λάστιχο
photos here-photos there 10

ήπια πολλούς καφέδες
photos here-photos there 12
photos here-photos there 23

το κακτάκι μου άνθισε
photos here-photos there 13

έκοψα το δαχτυλάκι μου..
photos here-photos there 21

έπαθα κάτι...αλλά δεν ξέρω τι..
photos here-photos there 65
photos here-photos there 66

είδα τη βροχή να πέφτει..
photos here-photos there 41

και έγινα η αιτία πολλά παιδάκια να αρχίσουν να τρώνε το φαγητό τους!!!χεχεχεχε
photos here-photos there 8

Η συνέχεια αύριο το πρωί....
Σας φιλώ γλυκάααααα



7 σχόλια:

  1. Είναι τέλειες οι φωτογραφίες σου και πολύ διασκεδαστικές :οΔ..ωραία ανάρτηση!!! Που δουλέυεις ρε σύ...τέλειος χώρος φαίνεται και οι φίλοι σου πρέπει να έχουν πολύ γέλιο !!!! Πολύ τυπάκια είστε !!! χάχάχά...
    Σε ευχαριστώ πολύ για τα λατρευτά σου λόγια με κάνεις και χαίρομαι πολύ !!! Πάντως κι εμένα μου αρέσουν πάαααρα πολύ οι δημιουργίες σου...ξετρελάθηκα με το κολλιέ που φοράς με τις αλυσίδες και τις καφέ πέτρες....τέλειοοοοοοοο. !!!!! Τις δικές μου δημιουργίες μόνο στο blog μου μπορείς να τις δείς πρός το παρόν. Να δώ πότε θα κάνω κι εγώ έna e-shop!! Πάντως ότι σου αρέσει στείλε μου email το λινκ απο την ανάρτηση που βρίσκεται για να σου πώ την τιμή του και άν τύχει και είναι κάτι που δέν το έχω μπορεί να μπορώ να το ξαναφτιάξω !!!
    Να είσαι καλά!!! Φιλάκια πολλά χαρούμενο κορίτσι :ο))) !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οι φίλοι σου είναι θεοί και πολύ γυμνασμένοι!!! χαπι καθι φορ πρέσιντεντ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εισαι φοβερη,τι να πω,σ αγαπω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΔΡΟΣΙΑ! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙΣ ΠΟΛΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτή είναι η ερμηνεία του ονόματός σου "HAPPY KATHY"!!!Υπέροχες φωτογραφίες γελαστό κορίτσι!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οοοο σούπερ!!!!Μου θυμίζεις την κολλητή μου την Σπυριδούλα...τρελοκόριτσα!-τρελοκατάσταση!...χεχε!!!
    Τι δουλειά κάνεις???Φιλάκια κουκλί μου!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you veryyy much for your visit...